آسمان 7

آسمان 7 مفید ترین مطالب علمی ، هنری و صنعتی روز

3 اصل کلیدی در تولید کاتالوگ و بروشور

شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

1- اهداف ایجاد بروشور

هدف خود را از ایجاد یک بروشور تعیین کنید. مانند برنامه ریزی برای انجام کارها، گام اول. هدف از طراحی و چاپ بروشور را مشخص کنید. هدف؛ نحوه تولید بروشورها و کاتالوگ های شما را مشخص می کند. قصد دارید بروشورهای خود را در کدام بخش از بازار هدف توزیع کنید؟ آیا به صورت دستی توزیع می شود؟ یا از طریق پست مستقیم؟ پاسخ به این سوالات به شما در طراحی یک بروشور موثر کمک می کند.

 

2. متون خود را مرور کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند  اصلی ترین نکته در یک بروشور طراحی و چاپ آن میباشد، در حالی که من اعتقاد دارم; محتوا همه چیز میباشد، به نظر من نحوه ارائه آن به خواننده شما که در ایجاد، تنظیم و رنگ آمیزی بروشورها استفاده می شود در درجه دوم اهمیت قرار دارد. متن ها را با در نظر گرفتن مخاطبین خود بخوانید. آیا اطلاعات زیادی ارائه می کنید که خواننده خود را شگفت زده کند؟ خیلی کوتاهه؟

به عنوان یک قاعده کلی، متن بروشور یا کاتالوگ باید مختصر و برای بازاریابی و فروش طراحی شده باشد. شما میبایست بتوانید اطلاعات مفیدی را در مدت زمان کم در اختیار خوانندگان خود قرار بدهید، در غیر این صورت بروشورهای شما موفق نخواهد شد. همچنین ، باید بررسی شود که طراحی شما به صورت مستقیم با متن و هویت کلی مرتبط هست. متن هایی که خیلی طولانی باشند هرگز خوانده نخواهد شد. همچنین همیشه طرح نهایی را از نظر غلط املایی و دستوری بررسی کنید.

 

3. نوع کاغذ بروشور

همیشه چاپ بروشور و همچنین جلدی را که می توانید برای سفارش آنلاین بروشور انتخاب کنید در نظر بگیرید. این به شما اطلاعات زیادی در مورد میزان هزینه ای که برای چاپ بروشورهای خود متحمل خواهید شد به شما می دهد. بروشور براق با کاغذ ضخیم و روکش مات مناسب تر است یا با روکش براق؟ انتخاب کاغذ چاپ و روکش نیز در ماندگاری و ماندگاری بروشورها موثر است.

پوشش سلفون می تواند بروشورها را از لکه های آب و سایش محافظت کند. پوشش سلفون نیز رنگ های شما را زنده تر می کند. در مورد ویژگی های هر پوشش می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

منبع : شرکت جوانان فردا

  • سهند تهرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی